Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

נשיא בלארוס - נשיא בלארוס נפגש בכלא עם מנהיגי האופוזיציה: "החוקה לא ..., היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם.

נשיא בלארוס - נשיא בלארוס נפגש בכלא עם מנהיגי האופוזיציה: "החוקה לא ..., היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם.. הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. מניית כיל מטפסת היום בבורסה בתגובה לדבריו של לוקשנקו. ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש לא יעז להכחיש את השואה.ערוץ 7.

כל מה שרצית לדעת על נשיא בלארוס: נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס. הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין.

מה חיפשו סוחרי נשק ויועצו של רודן בלארוס אצל אביגדור ...
מה חיפשו סוחרי נשק ויועצו של רודן בלארוס אצל אביגדור ... from img.haarets.co.il
כל מה שרצית לדעת על נשיא בלארוס: הדוברות של נשיא בלארוס מעדכנת כי הנשיא פנה לחברי ממשלתו וביקש מהם להפעיל לחץ על הרשויות באוקראינה שיאפשרו את כניסת החסידים וכי מדינתו מתחייבת לדאוג לכניסתם ויציאתם בצורה בטוחה. יהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים): במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה.

עובדים במקום הפגינו אומץ וקראו לו להתפטר.

נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אמר כי ארצו סיכלה מזימה זרה שנועדה לבצע מהפכה במדינה, במקביל למעצר יריבו העיקרי לקראת הבחירות לנשיאות באוגוסט. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש לא יעז להכחיש את השואה.ערוץ 7. בתגובה השיב להם נשיא המדינה כי התחייב לעשות זאת בהמשך. מנהיג בלארוס לוקשנקו, שמכונה הדיקטטור האחרון באירופה, עצר את בכירי האופוזיציה שרצו להתמודד נגדו בבחירות לנשיאות שיהיו באוגוסט. כל מה שרצית לדעת על נשיא בלארוס: התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו: במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס. נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, אומר כי המשקיעים הפוטנציאליים בחברת האשלג הרוסית אורלקלי מעוניינים לחדש את קרטל האשלג ממנו פרשה החברה ביולי. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים. נשיא בלארוס המכהן, אלכסנדר לוקשנקו, שלטענת האופוזיציה נבחר בבחירות מזויפות לפני כחודש, החליף שורה של בכירים בתחום ביטחון הפנים, בהם ראש השירות החשאי וראש מועצת הביטחון.

נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. הדוברות של נשיא בלארוס מעדכנת כי הנשיא פנה לחברי ממשלתו וביקש מהם להפעיל לחץ על הרשויות באוקראינה שיאפשרו את כניסת החסידים וכי מדינתו מתחייבת לדאוג לכניסתם ויציאתם בצורה בטוחה. במהלך הנאום התייחס ליהודים וסיפק אמירה מעוררת מחלוקת. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם.

האיחוד האירופי יטיל סנקציות על בכירים בבלארוס: "לא מכירים ...
האיחוד האירופי יטיל סנקציות על בכירים בבלארוס: "לא מכירים ... from img.haarets.co.il
במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. במהלך הנאום התייחס ליהודים וסיפק אמירה מעוררת מחלוקת. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה. עובדים במקום הפגינו אומץ וקראו לו להתפטר. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו. התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו: ביום שישי שעבר, קיים נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקאשנקו מסיבת עיתונאים מיוחדת ששודרה ברדיו הממלכתי.

במהלך הנאום התייחס ליהודים וסיפק אמירה מעוררת מחלוקת.

היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. מניית כיל מטפסת היום בבורסה בתגובה לדבריו של לוקשנקו. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for נשיא בלארוס. במהלך הנאום התייחס ליהודים וסיפק אמירה מעוררת מחלוקת. נשיא בלארוס המכהן, אלכסנדר לוקשנקו, שלטענת האופוזיציה נבחר בבחירות מזויפות לפני כחודש, החליף שורה של בכירים בתחום ביטחון הפנים, בהם ראש השירות החשאי וראש מועצת הביטחון. הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין. נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. נשיא בלרוס ביקש לדון עמם בסדרת רפורמות בחוקה הבלארוסית כדי לעצור את המחאות. נשיא בלארוס השמיע בשידור אמירות אנטישמיות בוטות נגד היהודים ונגד מדינת ישראל. מנהיג בלארוס לוקשנקו, שמכונה הדיקטטור האחרון באירופה, עצר את בכירי האופוזיציה שרצו להתמודד נגדו בבחירות לנשיאות שיהיו באוגוסט. ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס.

רפובליקת בֵּלָארוּס, ובקיצור בלארוס ולעיתים גם בֵּלוֹרוּסְיָה או רוּסְיָה הַלְּבָנָה (בבלארוסית: נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים):

אחרי כחצי שנה של מחאה נגדו, נשיא בלארוס מקדם חוקה חדשה ...
אחרי כחצי שנה של מחאה נגדו, נשיא בלארוס מקדם חוקה חדשה ... from img.haarets.co.il
הדוברות של נשיא בלארוס מעדכנת כי הנשיא פנה לחברי ממשלתו וביקש מהם להפעיל לחץ על הרשויות באוקראינה שיאפשרו את כניסת החסידים וכי מדינתו מתחייבת לדאוג לכניסתם ויציאתם בצורה בטוחה. נשיא בלרוס ביקש לדון עמם בסדרת רפורמות בחוקה הבלארוסית כדי לעצור את המחאות. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים): המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים.

היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם.

במהלך הנאום התייחס ליהודים וסיפק אמירה מעוררת מחלוקת. מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים. עובדים במקום הפגינו אומץ וקראו לו להתפטר. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים. המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין. אוזבקיסטן אוסטריה אוקראינה אזרביג'אן איחוד האמירויות הערב איטליה איי סיישל איסלנד אירלנד אלבניה ארמניה ארצות הברית אתיופיה בולגריה בחריין בלארוס בלגיה בריטניה גיאורגיה גרמניה דנמרק דרום אפריקה האיים. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for נשיא בלארוס. יהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אמר כי ארצו סיכלה מזימה זרה שנועדה לבצע מהפכה במדינה, במקביל למעצר יריבו העיקרי לקראת הבחירות לנשיאות באוגוסט. התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו: מנהיג בלארוס לוקשנקו, שמכונה הדיקטטור האחרון באירופה, עצר את בכירי האופוזיציה שרצו להתמודד נגדו בבחירות לנשיאות שיהיו באוגוסט.

מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה בלארוס. הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין.